Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bo Borgström

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Bo Borgström

Hej!

Jag har tre st Bambuvaser i olika stl, Bo Bergström. Har tänkt att sälja dom, är inte så säker på priserna när det gäller hans alster, är det ngn som kan hjälpa mig? Har tänkt sätta ut dom på Tradera, vad ska man ta för pris? El är det ngn som är intresserad redan här på plats?
    1 st grön, höjd 25cm
    1 st, röd, höjd 19cm
    1 st, "rökfärgad/ljus", höjd 19cm

Hej malla´s

Tycker du ska kolla på Tradera just nu, samt på avslutade annonser för att få en ungefärlig prisbild. Tycker priserna burkar variera mellan 100-300:- ngt.

Ps, namnet är felstavat.Bo Borgström ska det vara.
    Pes är mitt google.

Comment

Ok, jag snubblade nog på tangenterna...på lappen som ligger på skrivbordet stavade jag rätt...
      Jag har kollat runt på Tradera, men inte hittat ngt, får söka vidare, på det du sa, TACK!!!!
      Men man kanske ska spara på dom, el?

Comment

Klicka på denna. Det är avslutade annonser. Hittade bara 2 aktiva.

Om du menar att spara dem ur "investeringssynpunkt" så är jag för dåligt insatt för att kunna avgöra detta. Kör på känsla, det som talar för dem är väl att jag tycker att färg och form är tidlös.
        Pes är mitt google.

Comment

Jag ska nog stilla mig lite, dom är ju som du säger tidlösa! Kul ändå att det är svensk design, köpte dom jättebilligt på en Antikhandel här i närheten, det var inte många kronor som jag bet. Ibland gör man sina fynd! På samma ställe köpte jag en stor FUGA skål i klarglas för 25 kr förra van, oxå ett riktigt fynd!!! Roligt när man hittar små godbitar!

Comment

Working...
          X