Jag vet att jag sa att jag inte ville visa min samling riktigt än men nu börjar jag närma mig mitt mål på 200 olika modeller så jag tänkte att jag skulle dela med mig. Eftersom jag har så mycket så orkar jag inte posta en och en så ni får själva gå in på:
...å kolla runt.
I en annan tråd frågade någon om boken på www.sklounion.com var nåt att ha och det tycker jag att den är om man är intresserad av pressglas. Det följer med en CD till boken som är väldigt bra (men långt ifrån komplett).
En annan bra bok är Hi Sklo - Lo Sklo. Den handlar inte bara om pressglas, men å andra sidan så innehåller den inte så jättemånga olika modeller.
Jaja, hoppas ni uppskattar min samling!
Trevlig fortsättning på sommaren!
MvH
Emil
...å kolla runt.
I en annan tråd frågade någon om boken på www.sklounion.com var nåt att ha och det tycker jag att den är om man är intresserad av pressglas. Det följer med en CD till boken som är väldigt bra (men långt ifrån komplett).
En annan bra bok är Hi Sklo - Lo Sklo. Den handlar inte bara om pressglas, men å andra sidan så innehåller den inte så jättemånga olika modeller.
Jaja, hoppas ni uppskattar min samling!
Trevlig fortsättning på sommaren!
MvH
Emil
.
. Måste ändå försöka hålla mig ifrån konstglas, annars är det risk att jag måste skaffa större bostad.
Comment