Vilket jobb du lägger ner! Det är jättekul att titta på alla dessa gamla annonser, det är mycket lärorikt, det är en hel del saker man aldrig har sett tidigare.
Håller med Maria!
Tack för de härliga reklambilderna Kaptenen.
Såg ett halvt dussin glas (som liknar de på den överta reklam bilden) på loppis förra helgen. Kuppan var i grönt glas och foten klar. Nu jobbar hjärnkontoret, och jag måste ta mig en sväng nästa helg för att se om de kanske kan vara dessa glas.
Hallå Kapten,
Ibland kan reklam ha ett konstnärligt värde vilket du bevisat. Som gammal reklamsnubbe imponeras man av konsekvensen i layout och mediaval. Gissar att det är STB (Svenska Telegrambyrån) som utformat kampanjen. Kan du se om annonsen är märkt i nedra högra hörnet.
So long...
Hallå Kapten,
Ibland kan reklam ha ett konstnärligt värde vilket du bevisat. Som gammal reklamsnubbe imponeras man av konsekvensen i layout och mediaval. Gissar att det är STB (Svenska Telegrambyrån) som utformat kampanjen. Kan du se om annonsen är märkt i nedra högra hörnet.
So long...
Nix, har inte sett några märkningar alls på den reklam som jag hittills har lagt in.
Comment