Vore TREVLIGT om ni som har lysterglas, ville visa några av era föremål på denna sida, här ser ni en av mina bonbonjärer, DIAMANT från EDA.
Någon som har ett liknande lock, har nämligen ett STORT nagg på denna :-(
MVH Feke
Någon som har ett liknande lock, har nämligen ett STORT nagg på denna :-(
MVH Feke