Login or Sign Up
Logging in...
Kom ihåg mig?
Logga in
Forgot password or user name?
or
Sign Up
Log in with
Facebook
Search in titles only
Search in Övrigt glas only
Sök
Avancerad sökning
Forum
Groups
Dagens inlägg
Medlemslist
Kalender
Forum
FORUM: Antikt, Retro & Design
Glas
Övrigt glas
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
En flaska/plunta
Collapse
X
Collapse
Inlägg
Latest Activity
Photos
Sök
Page
of
1
Filter
Klockan
All Time
idag
Last Week
Last Month
Show
Alla
Discussions only
Photos only
Videos only
Links only
Polls only
Events only
Filtered by:
Clear All
new posts
Föregående
template
Nästa
tallen
Förvånad?
Reg.datum:
mar 2007
Inlägg:
1094
Share
Tweet
#1
En flaska/plunta
2009-10-13, 13:36
Är det någon som känner igen denna? Bilden är totalt kass, tagen med mobilkamera, men jag blev lite nyfiken på den...
Bifogade filer
http://www.porslinsbloggen.se/
cjf
Moderator
Reg.datum:
aug 2005
Inlägg:
2449
Share
Tweet
#2
2009-10-13, 14:01
En liknande passerade min ägo för ett tag sedan, och den var märkt "Gösta Sigvard", som väl främst var verksam på Lindshammar.
Comment
Inlägg
Avbryt
tallen
Förvånad?
Reg.datum:
mar 2007
Inlägg:
1094
Share
Tweet
#3
2009-10-13, 14:07
Ursprungligen postat av
cjf
Visa inlägg
En liknande passerade min ägo för ett tag sedan, och den var märkt "Gösta Sigvard", som väl främst var verksam på Lindshammar.
Aha, då har den några år på nacken då i alla fall, tänkte att det kunde vara något ganska nytt.
http://www.porslinsbloggen.se/
Comment
Inlägg
Avbryt
cjf
Moderator
Reg.datum:
aug 2005
Inlägg:
2449
Share
Tweet
#4
2009-10-13, 14:13
Tja, Lindshammar la ju ner först ifjol, så den behöver ju inte vara värst gammal, men det här här ju förstås bara spekulationer... Den jag hade kändes förresten också väldigt ny.
Comment
Inlägg
Avbryt
Föregående
template
Nästa
Working...
Ja
Nej
OK
OK
Avbryt
X
Comment