Någon som vet något om denna vas...tacksam för svar
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Grön glasvas
Collapse
X
-
Hej!
Tyvärr vet jag inget om vasen, men jag hopps att allt är väl med dej!
Ha det GOTT
Maria
-
Mest förkylt http://www.precisensan.com/antikforu...ad.php?t=19141Ursprungligen postat av Glasmannen Visa inläggTjena vännen,,,det får väl gå....hur är det med dej då ???
Comment
-
Stackarns lilla vännen inget roligt ju,,,,Men du sa det ju själv TA en stor whiskey hehe,,,annars kan du ju prova en gammal kur...värm upp vatten...ta en matsked honung och några cl vodka,,,,drick det så varmt du kan...du kommer att svettas ut alla baskelusker du har i kroppen...Skickar en krya på dej kram
Comment
-
Du är för go, nej jag håller mej till whiskeyn, jag vågar inte blanda i honung, då är risken för stor att jag hamnar på CSK på grund av allergichock.Ursprungligen postat av Glasmannen Visa inläggStackarns lilla vännen inget roligt ju,,,,Men du sa det ju själv TA en stor whiskey hehe,,,annars kan du ju prova en gammal kur...värm upp vatten...ta en matsked honung och några cl vodka,,,,drick det så varmt du kan...du kommer att svettas ut alla baskelusker du har i kroppen...Skickar en krya på dej kram
Nu har vi spårat ut totalt, jag hoppas att någon kan hjälpa dej med vasen, kram.
Comment
-
Det gör jag gärna, nu ska jag gå till loppelådan, och önskar dej en God Natt!Ursprungligen postat av Glasmannen Visa inläggDet hoppas jag med....köpte några vaser idag troligen V L som du kan titta på när du kommer förbi...
Comment
Comment