jag har i min ägo ett glas som jag såg var stämplad under men dock så litet
med förstoringsglas lyckades jag dock tyda France sedan 27 och swey
har googlat men dock inget funnit någon som vet något om franska glas
tror det är för värmeljus o färgen som koboltblå sååå läcker färg
med förstoringsglas lyckades jag dock tyda France sedan 27 och swey
har googlat men dock inget funnit någon som vet något om franska glas

tror det är för värmeljus o färgen som koboltblå sååå läcker färg
Comment