Hej
Förre ägaren säger att denna rosaröda vas är från Trelleborgs glasbruk. Tror ni detta kan stämma, eller är det omöjligt att säga? Den har tjocka väggar, luftbubblor i massan, ojämnheter lite var och stans samt ett bortslipat puntelmärke (väldigt stor bortslipning, eller hur?).. Sammantaget lite klumpigt utförande. Lite åsiker hade varit kul!
Förre ägaren säger att denna rosaröda vas är från Trelleborgs glasbruk. Tror ni detta kan stämma, eller är det omöjligt att säga? Den har tjocka väggar, luftbubblor i massan, ojämnheter lite var och stans samt ett bortslipat puntelmärke (väldigt stor bortslipning, eller hur?).. Sammantaget lite klumpigt utförande. Lite åsiker hade varit kul!
Comment