Hej, hittade idag en fin Höglund karaff på loppis. Den har etikett och är signerad H178 ca 27cm hög. Det skumma är att det är ett segelskepp i botten av flaskan som jag aldrig har sett på någon innan. Måste ju vara någon som har etsat dit den efteråt eller vad säger ni? Drar det ner värdet på den eller har det kanske ingen större betydelse? Vad tror ni värdet ligger på?
Tack och bock.
Tack och bock.


Comment