Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Sne "Mitt i prick"

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Sne "Mitt i prick"

Jag har en karaff, halsen är jättesne ! då väl målningen tillkommit efteråt, är min undran, skall halsen vara så här ?
    Bifogade filer

Är det inte så att målningen bränns i ganska hög värme ocg då kan det hända saker.
    DG

Comment

Ursprungligen postat av LasseC Visa inlägg
      Är det inte så att målningen bränns i ganska hög värme ocg då kan det hända saker.
      DG
      Japp Lasse, så är det med halsen
      Hirvi
      SVERIGE är en del av Dagsnäs Hornborgasjön! hemsida http://www.faglaviksglas.se/

Comment

Släpptes sådana här saker ut till försäljning? Eller har den slunkit med hem bakvägen? Och säger hej till Agda, välkommen hit!
        Ju mer man tänker, desto mer inser man att det inte finns något enkelt svar./ Nalle Puh

Comment

Ja, på liknande sätt gick det i brännugnen med Heinrich Wollmanns målning på denna brännvinsflaska från Orrefors.
          Men det ökade greppvänligheten och höjde charmfaktorn.
          Denna gjordes till KB på beställning - och han ville inte byta den mot ett "prima" exemplar.
          Bifogade filer
          Last edited by Rebello; 2009-06-02, 18:39.

Comment

Ursprungligen postat av Tingeling Visa inlägg
            Släpptes sådana här saker ut till försäljning? Eller har den slunkit med hem bakvägen? Och säger hej till Agda, välkommen hit!
            Halsen tippar Tingeling,
            jag tippar bakvägen
            Hirvi
            SVERIGE är en del av Dagsnäs Hornborgasjön! hemsida http://www.faglaviksglas.se/

Comment

Din plunta har ju charm, Rebello, så det förstår jag att den inte byttes ut till ett "perfekt" exemplar.
              Ju mer man tänker, desto mer inser man att det inte finns något enkelt svar./ Nalle Puh

Comment

Vilken jättefin samling med "Mitt i Prick" kan du inte ta lite fler bilder på dom olika delarna och lägga ut?
                I’m a real mean bitch!

Comment

Ursprungligen postat av Maria Visa inlägg
                  Vilken jättefin samling med "Mitt i Prick" kan du inte ta lite fler bilder på dom olika delarna och lägga ut?
                  javisst här kommer flera bilder
                  Bifogade filer

Comment

Supersnygga!!
                    I’m a real mean bitch!

Comment

Working...
                    X