Login or Sign Up
Logging in...
Kom ihåg mig?
Logga in
Forgot password or user name?
or
Sign Up
Log in with
Facebook
Search in titles only
Search in Övrigt glas only
Sök
Avancerad sökning
Forum
Groups
Dagens inlägg
Medlemslist
Kalender
Forum
FORUM: Antikt, Retro & Design
Glas
Övrigt glas
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Gissa glasskålens ursprung!
Collapse
X
Collapse
Inlägg
Latest Activity
Photos
Sök
Page
of
1
Filter
Klockan
All Time
idag
Last Week
Last Month
Show
Alla
Discussions only
Photos only
Videos only
Links only
Polls only
Events only
Filtered by:
Clear All
new posts
Föregående
template
Nästa
tallen
Förvånad?
Reg.datum:
mar 2007
Inlägg:
1094
Share
Tweet
#1
Gissa glasskålens ursprung!
2009-04-20, 09:11
Denna är säkert ingen match för er glasspecialister...
Visst är den snygg i sin svarta glans!
Bifogade filer
http://www.porslinsbloggen.se/
guygil
Uggelsamlare
Reg.datum:
nov 2008
Inlägg:
761
Share
Tweet
#2
2009-04-20, 13:25
påminner om en glimmaskål jag sett
Comment
Inlägg
Avbryt
tallen
Förvånad?
Reg.datum:
mar 2007
Inlägg:
1094
Share
Tweet
#3
2009-04-20, 13:44
Ja, det gör det säkert, men denna har ett annat glasbruk bakom sig!
http://www.porslinsbloggen.se/
Comment
Inlägg
Avbryt
Kecke
Seniormedlem
Reg.datum:
okt 2005
Inlägg:
6591
Share
Tweet
#4
2009-04-20, 16:49
Eda??
Comment
Inlägg
Avbryt
Sladden
Gammgubbe
Reg.datum:
jan 2006
Inlägg:
4957
Share
Tweet
#5
2009-04-20, 18:00
Åfors?
Gud gjorde några perfekta huvuden,
resten satte han hår på.
Comment
Inlägg
Avbryt
guygil
Uggelsamlare
Reg.datum:
nov 2008
Inlägg:
761
Share
Tweet
#6
2009-04-20, 18:17
elme då
Comment
Inlägg
Avbryt
Manga64
Seniormedlem
Reg.datum:
jan 2008
Inlägg:
290
Share
Tweet
#7
2009-04-20, 20:34
En svart Rejmyre ?
Slainte Mhath
Comment
Inlägg
Avbryt
tallen
Förvånad?
Reg.datum:
mar 2007
Inlägg:
1094
Share
Tweet
#8
2009-04-20, 21:15
Ursprungligen postat av
guygil
Visa inlägg
elme då
Vi har en vinnare
Bifogade filer
http://www.porslinsbloggen.se/
Comment
Inlägg
Avbryt
Kecke
Seniormedlem
Reg.datum:
okt 2005
Inlägg:
6591
Share
Tweet
#9
2009-04-20, 21:23
Gurkfat ur serien Storfasett.
Comment
Inlägg
Avbryt
tallen
Förvånad?
Reg.datum:
mar 2007
Inlägg:
1094
Share
Tweet
#10
2009-04-20, 22:03
Hahaha...ja nu kommer minnet tillbaka från barndomen, mormor hade en liknande skål i en ljus färg, kommer inte ihåg vilken, den serverade hon gurka i, skalad med socker på! Det var tider det...
http://www.porslinsbloggen.se/
Comment
Inlägg
Avbryt
guygil
Uggelsamlare
Reg.datum:
nov 2008
Inlägg:
761
Share
Tweet
#11
2009-04-21, 13:39
Ursprungligen postat av
tallen
Visa inlägg
Vi har en vinnare
oj.... det var kul..... det var nog mer eller mindre en gissning från min sida
Comment
Inlägg
Avbryt
Föregående
template
Nästa
Working...
Ja
Nej
OK
OK
Avbryt
X
Comment