Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

vad är detta för något?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Fråga: vad är detta för något?

    Har två kulor, lite grönaktiga, i storlek ca 9 och 6 cm diameter. Båda kulorna har en öppen "typ" flaskhals. Kommer från Glimma glasbruk. Är det flöte ? De verkar lite för små för det, samt varför är det en öppning i så fall, eller vad kan det vara för något. Tack på förhand. Carina
    Bifogade filer
Working...
X