Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Apropå Kallins Aspergertråd..

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Apropå Kallins Aspergertråd..

...så borde du o dina gelikar vara intresserade av Sunne-Mässan. Du Lars K, Asperger är nu inte så intressant eller ovanligt, jag har levt med en Asperger i 6 år snart. Man kan vara samlare, städare eller filmstjärnesamlare, ditt psykologiintresse kallin förstår jag ,men dit epitet stämmer inte helt överens med vekligheten. Det förvånar mig lite att du som nörd försöker finna ett skäl till din nördhet,.??? Vi är ju alla nördar på vårt eget vis!!!
    Last edited by Äjth; 2006-08-07, 19:07.
    Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

Kallins aspergerstråd, finns det någon sådan?

Jag raderade hela inlägget då jag tycker att det inte hörde hit. Man kan väl nöja sig med att konstatera att alla samlare på ett eller annat sätt är lite speciella. Åtminstonde är jag det i allra största grad. Jag menar absolut inte att det är negativt på något sätt, det är ett personlighetsdrag vi har.

Jag vill inte trampa någon på tårna, därför valde jag att ta bort inlägget.
    Om jag råkat göra det den korta stund inlägget florerade i cyberrymden så ber jag alra ödmjukast om ursäkt, som sagt, det hör ju inte hit, synnerligen inte under glas.

Comment

Det var alls inget fel med ditt inlägg Lars K.Helt rätt, men världen kanske inte är helt redo för aspergersyndromet kontra samlarintresse, men du är inte fel ute!!!!!
      Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

Comment

Working...
      X