Det här är egentligen inte det gift jag föredra men den är så fin så jag kunde inte låta den stå.
18 cm. hög.
Skålen är sprängd, inget puntelmärke.
Optikblåst skål även om det inte framgår på bilden.
Ganska tung liten skål.
Skall jag gissa så blir det Sandvik och Gate eller Hald. Men, som sagt, denna typ av glas vet jag inte mycket om så jag ber er hjälpa mig med identifikationen.
18 cm. hög.
Skålen är sprängd, inget puntelmärke.
Optikblåst skål även om det inte framgår på bilden.
Ganska tung liten skål.
Skall jag gissa så blir det Sandvik och Gate eller Hald. Men, som sagt, denna typ av glas vet jag inte mycket om så jag ber er hjälpa mig med identifikationen.
Comment