Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

kaffeburk i glas

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• kaffeburk i glas

är det någon som vet något om denna kaffeburk i glas den är 10.5 cm hög och 10.5 cm i diameter
    Bifogade filer
    behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

Ursprungligen postat av harley Visa inlägg
    är det någon som vet något om denna kaffeburk i glas den är 10.5 cm hög och 10.5 cm i diameter
    Ganska säker på att den kommer från Lindshammars Glasbruk. 1970-tal
    Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

Comment

Kan bekräfta att det är Lindshammar.
      Fanns i massor av varianter med snapsglas, grogglas, karaffer, pluntor och burkar.
      "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
      Konfucius

Comment

Trodde det var sea, Björn Ramel. Men Lindshammar kanske gjorde liknande.

Comment

Ursprungligen postat av posse Visa inlägg
          Du har rätt. Tillfälligt hjärnsläpp (kanske inte så tillfälligt om du frågar andra).
          "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
          Konfucius

Comment

Ursprungligen postat av posse Visa inlägg
            det är altså björn ramel sea om jag fattat dig och ballonggreven rätt
            behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

Comment

Working...
            X