Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bildfråga glasrellaterad

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Bildfråga glasrellaterad

Fick idag med posten denna bastard. 540 mm lång och 80 mm vid i den bredaste ändan. Kraftigt glas. By the way it´s English Victorian.

När jag packade upp den, naturligtvis i bilen utanför mitt lokala paketombud så testade jag spontant hur den fungerar som didgeridoo. Naturligtvis utan framgång. Den blev bara immig innuti och jag blev röd i ansiktet

När jag kom hem berättade min bättre hälft att hon sett något liknande i ett program där tjurar lurades på konfekten och betäckte andra tjurar med någon stackare under som styrde rätt i något artificiellt. För en kort sekund tänkte jag då varför i all världen skulle jag blåsa i den

Det är i alla fall ingen artificiell vagina för lurade tjurar. Vet någon vad det kan tänkas vara?
    Bifogade filer

Inte för att jag vet men den passar bra för en areometer, bestämmning av vätskors täthet (specifika vikten), såsom t.ex. etanol.

Comment

Lite onödigt trång i mynningen sådet är nog fel.

Comment

Det är lite åt det agrala hållet.

Comment

Jag tror att jag vet vad det är, kan det vara långt och grönt?
          Ju mer man tänker, desto mer inser man att det inte finns något enkelt svar./ Nalle Puh

Comment

Jo visst.
            Engelsk cucumber trainer eller cucumber glass. Med andra ord träddes gurkblomman in i den krympta öppningen på röret. Glaset tjänade sedan som växthus för blomman, samtidigt som gurkan växte sig rak och fin. Jag tror bara engelsmän kan komma på något sådant.
            Bifogade filer
            Last edited by Lars Kallin; 2006-06-19, 23:22.

Comment

ja det kan nog bara engelsmännen!!!
              Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

Comment

Really, people! Raka gurkor är en förutsättning för en lyckad "cucumbersandwich"
                Hear, hear! Toodlepip, and all that!
                Gud gjorde några perfekta huvuden,
                resten satte han hår på.

Comment

Working...
                X