Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hva er dette?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

Hei Dykar`n!
    Jo, den smale enden er hul et godt stykke oppover, til innunder den største ringen. Hullet er smalt og konisk, og kunne godt passe til å sette inn noe. Innerst i hullet sitter det rester av ett eller annet mørkt stoff, men hullet er for smalt til at jeg kan nå det. Det kan så vidt skimtes på fotoene.

Jeg syns du er inne på noe, men har bare ikke vært borti noe slikt før, og har derfor heller ikke styrt tankene i den retningen. Kjenner du noen paralleller?

Comment

Jag har letat lite på nätet mej ej hittat ngt. Vet dock att jag sett liknande varianter på glas med fot i annat material. Då menar jag ej lagade dvs reparerade.
      Jag skall fortsätta att leta och lovar att jag kommer med info så fort jag hittar ngt.

Samtidigt så tror jag att det finns de här på tråden som har lösningen samt bilder på det jag är ute efter.

Tekniken tycker jag påminner om tidigt 1800 kanske tidigare. Men det är ju alltid lättare att kopiera bakåt än frammåt!
      Glada mäniskor blir vackra, vackra mäniskor som är glada blir skitsnygga!!

Comment

Takker for innspillene så langt, og håper at Dykar`n eller andre finner ut mer. Etter innleggene fra Dykar`n føler jeg at målet er i sikte. Nå har jeg også noe å gå etter selv.

Comment

Working...
        X