Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gröna vaser

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Gröna vaser

Är det nån som vet något om dessa vaser. Finns inga etiketter eller signering.
    Den smalare vasen är 20 cm hög och 9 i diameter. Botten är i klarglas.
    Den tjocka är 19 cm hög och 21 cm som bredast.
    Tack på förhand.
    Bifogade filer

Den smalare vasen liknar en Sea vas i formen..men jag tror att de bara brukar ha en ring..åtminstone har min vas det vet inte heller om de gjordes i grönt..min e i klarglas

Comment

Jag en likadan som tjockisen, dock blå. Skall se om jag kan fixa en bild.
      Glada mäniskor blir vackra, vackra mäniskor som är glada blir skitsnygga!!

Comment

Ursprungligen postat av Dykar`n Visa inlägg
        Vad kul. Då kanske någon av glaskännarna får en infallsvinkel till.
        regni

Comment

Den vänstra vasen på bilden har jag för mig är en Tamara Alladin inte riktigt hundra på det . Mvh

Comment

den vänsra är en tamara alladin som cobe skriver från rihimäki
            behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

Comment

Vet ni vad den heter..hittar den ingenstans..den liknar kielo lite..sen hittade jag en anonym vas av T A som liknade denna, men den hade tre ringar,,

Comment

Grönt glas.

De måste va nåt särskilt med detta gröna glas,så fin lyster å denna har en massa blåsor som jag inte får fram på nåt kort. kan de va samma sorts glas? De är en kupa som varit till någon lyckta en gång,vet ej vad ja fått den ifrån,antagligen i en loppislåda. Grann är den så jag har inte kasserat den å de är säkert för den fina gröna färgen.

Comment

Ja kortet på kupan kanske jag skulle skicka med då kanske!!!!!
                  Bifogade filer

Comment

Ursprungligen postat av Dykar`n Visa inlägg
                    Hade du någon bild? Skulle vara kul att se den och så kanske de som kan
                    ursprung kommer på var den är gjord.
                    Ha det bra
                    regni

Comment

Working...
                    X