brukar trycka in mig på gullaskruvsidan för att kolla om du raoul öppnat den igen men tråkigt nog har du inte det synd tycker jag. för vi var garanterat massor som gillade din sida, dom som gnällde är garanterat personer som gnäller om allt ger man dom en vicke lindstrand pjäs så kommer dom säkert och frågar om dom inte kan få en ariel av öhrström i stället, hoppas du öppnar sidan igen
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
saknar gullaskruv sidan
Collapse
X
-
Instämmer till fullo med föregående talare..Harley du sa vad jag kännt länge..den sidan var guld värd Raoul o jag hoppas innerligt att du snart öppnar den..fast jag förstår helt o fullt dina skäl när du stängde den..Ursprungligen postat av harley Visa inläggbrukar trycka in mig på gullaskruvsidan för att kolla om du raoul öppnat den igen men tråkigt nog har du inte det synd tycker jag. för vi var garanterat massor som gillade din sida, dom som gnällde är garanterat personer som gnäller om allt ger man dom en vicke lindstrand pjäs så kommer dom säkert och frågar om dom inte kan få en ariel av öhrström i stället, hoppas du öppnar sidan igen
-
gnällspikar gnäller oavsett om dom har orsak eller inte... du kan göra ett tillägg på sidan att om den inte faller besökaren på läppen så står det dom fritt att surfa iväg.
min erfarenhet säger också att såna som gnäller mest och klagar mest dom har alldeles för lite liv i sina liv så det är därför dom gör så, för en människa som är nöjd i sin tillvaro och med det liv man har,finner inget behov av att klaga,klanka och kritisera andra... så raoul stå stark och skit i "skwelare" (norrbottnisk dialektalt uttryck för gnällspikar)livet är som regnet! antingen duggregnar det eller så regnar det inte ett dugg!
Comment
-
Det var väl ett jämrans tjat!
Sidan med glas kommer att komma tillbaka, men jag vet inte när.
Jag vill kunna ordna så att det blir bra bilder, och hittils är jag inte nöjd med resultatet. Har införskaffat en lampa till, för att kunna lysa upp det mörka kobolt och ametistglaset som annars blir för mörkt. Sedan måste jag ha mer utrymme så att även de större pjäserna får rum.
Och på allt detta - var skall jag börja. Utan att skryta, så har jag en j-vla massa glas, fast nu blev det skryt i alla fall.
Som Ni ser, så är det alldeles för mörk bild, för att se dekoren.
Men om jag använder 2 lampor, så kommer parfymflaskan mer till sin rätt.
Fotnot: Parfymflaska 351, William Stenberg, Gullaskrufs glasbruk.knappast meningslöst.
Comment
-
"Och på allt detta - var skall jag börja. Utan att skryta, så har jag en j-vla massa glas, fast nu blev det skryt i alla fall."
Det är inte en massa skryt, det är sanning att du/ni har en massa fint glas.
Ska verkligen kolla när du öppnar sidan igen.
Tack för i somras.
gm regni
Comment
Jeg fikk lenken da den allerede var stengt og jeg er også jevnlig inne for å se om den har åpnet. Jeg forstår at du har hatt grunner for å stenge den, - kan ikke denne tråden gi deg en grunn til å åpne den?
Comment