Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Pokal i glas

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Fråga: Pokal i glas

Vem ligger bakom den här? Jag funderar åt Ekenäs och J-O Lake, kan det vara rätt spår?
    Frågade om en annan vas tidigare i den här tråden http://www.precisensan.com/antikforu...ad.php?t=12288
    men fick inte mycket reaktion på den. Även den vill jag ha till att vara Ekenäs ock Lake. Glamassan är väldigt lika i de båda pjäserna, svårt att få med på bild men jag hoppas att det framgår lite av hur de ser ut.
    Bifogade filer
    ¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Ständigt denne Ander...

Comment

Tack cjf. Äjth trodde ju att den andra vasen jag frågade om också kom från Lindshammar, så det pekar väl däråt istället för Ekenäs.
      ¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Comment

Fler liknande finns bl.a. här:

Notera särskilt hur hänklarna är skruvade.

Comment

hur kan ni veta att den är därifrån?
          livet är som regnet! antingen duggregnar det eller så regnar det inte ett dugg!

Comment

Fireflites, om du tittar närmare på hänklarna på bilderna i länken så ser du att de är likadana, de tillhör samma serie...

Comment

*fantastiskt ska hålla koll på "örena" hädanefter *s*
              livet är som regnet! antingen duggregnar det eller så regnar det inte ett dugg!

Comment

Working...
              X