Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Karaffer och glas

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Karaffer och glas

Hej!
    Undrar om någon kan berätta något om mina karaffer och glas?
    Bifogade filer

hej helenak ta kort på en och en och gärna på botten på karafferna och kort på glasen för sig så man ser bättre
    behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

Comment

Ursprungligen postat av HelenaK Visa inlägg
      Hej!
      Undrar om någon kan berätta något om mina karaffer och glas?
      Kul att se om du får svar för jag har likadana glas samt den gröna karaffen av ljusare modell. Proppen stämmer inte på din, men i övrigt ser det ut som samma.
      Mitt arbete är så hemligt att jag inte själv vet vad jag gör

Comment

karaffer och glas

Här kommer fler blder, i samma ordning som ovan.
        Last edited by HelenaK; 2008-07-10, 22:56. Anledning: ingen bild

Comment

Hur lägger man in bilder i ett svar? URL - vad är det? Är alldeles ny här på PES.

Comment

Klicka på "Gå till avancerad" under snabbsvarsrutan, där klickar du sen på "gemet", bifogade filer, och anger platsen för bilderna du vill ha in.

URL, "nätadress" använder du om du vill länka till en bild som redan finns på nätet, till exempel om du har ett album med dina bilder upplagt.
            Last edited by brodertuck; 2008-07-10, 23:15.
            ¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Comment

Tack för hjälpen brodertuck!
              Här kommer bilder, i samma ordning som tidigare foto.
              Bifogade filer

Comment

nästa karaff
                Bifogade filer

Comment

och den sista
                  Bifogade filer

Comment

karaff nummer ett vågar jag nästan påstå är en edward hald tillverkad på sandvik.....och dom fyra glasen verkar ju höra ihop till karaffen
                    Last edited by harley; 2008-07-11, 09:43.
                    behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

Comment

Tack för svar harley! Vet någon något mer?

Comment

Ser nu att karafferna inte är så lika som jag trodde. Däremot glasen. Vet inget om mina heller.
                        Bifogade filer
                        Mitt arbete är så hemligt att jag inte själv vet vad jag gör

Comment

Karaffer

Hejs!Vet ej något om dessa heller mer än att de är gamla?har bara enstaka glas till dem också,men kanske någon annan vet mera?? Den gröna köpte jag på Loppis,de ska vara Limmared sägs de,men korken tillhör nog inte. Sedan slängde ja med ett gammalt uddaglas,tjockt å finns inget i botten. PS MÖ bröte man samlar på se! SE!
                          Bifogade filer

Comment

Här diskuterades den gröna karaffen(med propp) för ett tag sedan:

Står det Saturnus någonstans på etiketterna?
                            "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
                            Konfucius

Comment

Tack så mycket ,då va de rätt att den va tillverkad i Limmared! De har vart Dubbelkoncentrerad Julglögg i denna står de,å på en etikett står de Kunglig Hovleverantör, så han på auktionen sa de va väl en grej med knoppen dom hade just för innehållet!

Comment

Working...
                              X