Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

glas bara glas

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• glas bara glas

Jag lovade kecke att ta en bild på glas. har fått ett skåp klart så jag blev nöjd. det är lite allt möjligt gammalt glas som jag gillar, en del är 1800 tal en del är 1950-60. utgångspunkt JAG måste gilla dom. det blev inga bra foto.skåpet hänger i hallen jag fick stå för nära
    Bifogade filer
    Last edited by harley; 2008-06-18, 11:43.
    behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

Tack för bilder harley.
    Jag tycker mej känna igen några snapsglas-pressglas.

Comment

Ursprungligen postat av Kecke Visa inlägg
      Tack för bilder harley.
      Jag tycker mej känna igen några snapsglas-pressglas.
      ja det är lite allt möjligt.jag skall fota mera eftersom jag blir klar med något jag känner mig nöjd med
      behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

Comment

Oj så många glas, snyggt! Väljer du glas efter humör när du ska hiva en öl eller njuta lite vin?

Comment

Tur att jag inte är någon större samlare av glas. Det mesta verkar vara uppköpt och placerat. Kul mix av både äldre och nyare glas.

Comment

Ursprungligen postat av Ulferic Visa inlägg
            Tur att jag inte är någon större samlare av glas. Det mesta verkar vara uppköpt och placerat. Kul mix av både äldre och nyare glas.
            du har en poäng där ulferic som så mycket annat samlande så köper jag bara och dom blir aldrig anväda till något men jag byter ut hela tiden om jag köper några bättre glas
            Last edited by harley; 2008-06-18, 23:34.

Comment

Working...
            X