Var på aukton i dag det blev både vallien,strömbergshyttan ,sandvik,arabia och en massa gamla snappsglas och en gul grön historia som ser ut som en hatt den är i ganska tjockt glas och kulslipad i botten+ en etienne hylla från tidigt 1800 tal och diverse gammalt smide
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
bra dag på auktion
Collapse
X
-
nej men jag satt i 4 timmar och väntade på den och vallien skålen jag har fått för mig att det kan vara något av cyren den är ganska tung och vad saker man ropar in under tiden man väntar på det man är ute efter Nu har jag tandvärk igen
......jag tänkte på din blåa miniatyr balonggreven det gick en liten kanna i blått glas med rejmyre ettikett Men jag hängde inte med bar ut grejor till bilen när den gick
Last edited by harley; 2008-06-15, 20:39.behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.
Comment
-
Det vore kul om det är det. jag gick på auktion för att ropa in några same knivar men dom var sålda när jag kom. har fulla bagaget i gammalt smide men ujuj vilken tandvärk jag har just nubehandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.
Comment
-
Ursprungligen postat av harley Visa inlägg200 spänn för en fullsignerad b.vallien och en signerad ovanlig strömbergshyttan då blir man glad
De gilla jag,vackra som bara den,men har du vart hos tandläkaren än?gör de i så fall.
Comment
-
Du har rätt susiflätan det är p-o ström sätte mej med pannlampa och förstoringsglas och hittar signeringen p-srtöm och 17. nu blev jag väldigt gladUrsprungligen postat av Susiflätan Visa inläggJag är nästan 100 på att det är en P o Ström från Alsterfors.behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.
Comment
-
Om den är signerad "P. Ström" så är det garanterat "67" det står och inte "17".Ursprungligen postat av harley Visa inläggDu har rätt susiflätan det är p-o ström sätte mej med pannlampa och förstoringsglas och hittar signeringen p-srtöm och 17. nu blev jag väldigt glad"Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
Konfucius
Comment
-
jag skall kolla i morgon just nu är jag glad att jag kollade över huvudtaget det var inte lätt att hitta i det gula. just nu är jag helt utsliten jag städade i 20 minuter förrut åjåjåj vad jobbigt det varUrsprungligen postat av Ballonggreven Visa inläggOm den är signerad "P. Ström" så är det garanterat "67" det står och inte "17".behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.
Comment
-
det var lättare att se vad det var signerat i dagsljuset p-ström 69 är signeringen på den gulgröna hattvasenUrsprungligen postat av Ballonggreven Visa inläggOm den är signerad "P. Ström" så är det garanterat "67" det står och inte "17".behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.
Comment
Comment