köpte den här vasen idag har haft mycket höglund pjäser bade i blått och orange men blev lite osäker ang. den här någon som vet?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
höglund eller?? [id:Åseda]
Collapse
X
-
ja balonggreven glasmasan är lite tunn men färgen och skiftningarna där glaset är böjt stämmer med höglund men blev fundersam när det är klar glasmassa i botten visserligen tillverkade han på slutet vid strömbergshyttan en del pjäser som inte man tyckte var hans stil men men 40 spänn inte hela världenbehandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.
Comment
-
-
nej daniel den är inte unik men om vi pratar konstglas kan jag inte påminna mig så många att välja på, har kollat den lite mer och det är inte så tunnt glas den väger ca 800 gram och jag kan se skillnad på billigt skitglas och glas jag håller med dig E.B jag har haft signerade pjäser i samma färg och när det gäller höglund har jag lärt mig att det finns inget genomgående typiskt honomLast edited by harley; 2008-05-29, 15:38.behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.
Comment
-
Comment
Comment