Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vas Lars Hellsten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Vas Lars Hellsten

    Hej
    Jag är ny på detta forum.

    Jag skulle behöva hjälp med att ta reda på lite mer om min vas.

    Signeringen i botten är: Lars Hellsten Skruf HIB 1-3.

    Min fråga är till er vad HIB 1-3 står för.
    Bifogade filer

  • #2
    Hej micand och välkommen.

    Jag skulle gissa att det är någon slags modellbeteckning eller ritningsnummer, men kanske nån annan vet bättre?

    Comment

    Working...
    X