Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Glaskanna

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Glaskanna

Är denna kanna från Gullaskruf? Är den i så fall en Snoddas? Kannan är 27cm hög.
    Bifogade filer

Jag tror det är en Nickolagädda.

Comment

Har funderat på om jag skall svara eller inte, men eftersom jag är stensur skall jag göra det.
      Vad menar du med ditt svar Hektor? Duger inte min kanna att fråga om? Det är väl ändå inte du som avgör? Vad du tycker om den är för mej helt irrelevant. På en annan tråd raljerar du om att inga herrar svarar på damernas trådar om glas....eller vad du nu raljerar om. Har du inget att göra så gör inte det här tack.

Comment

Mitt svar har inte med kannans kvalitta att göra, jag bara readerade på det så "folkliga" namnet Snoddas, så varför inte Nickolagädda, det kan ju vara så också vad jag kan förstå.

Comment

Man får försöka förstå att vissa tankar som slängs ut här inte är så förståbara Kålis.
          Skulle jag ha fel så får vi hoppas att det inte gör någonting, man jag har nog rätt???????????
          Inte skall Kol....istrollet vara syrak bara för attjag har rätt i någon upplysning och framkastar den.

Comment

Working...
          X