Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Arcoroc Octime

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Arcoroc Octime

Hej det är såhär att jag har en uppsättning av Arcoroc Octime 8 kantiga vinglas både till vitt och rött, samt koppar, assietter, tallrikar, 2 uppläggningsfat, och ishink och har nu tänkt att sälja detta men undrar lite om där är någon som kan hjälpa mig med att välja ut ett pris, jag vill ju ha dess rätta värde för det, och man vill ju inte ha skambud... Så vad kan jag sätta och vad bör jag ej acceptera ????

Tacksam för lite hjälp då det tyvärr ej står mycket om det när man googlar.... France står de under tallrikarna om de kan vara till hjälp...

Hallå,
    Välkomna till vårt forum både Monica och min namne. Min erfarenhet är att vi är dåliga på värderingar, eller försiktiga, för det är himla svårt.
    Lägg gärna ut en bild för samlare finns det här och samlare känner samlare.. so long..

Comment

Hur lägger man in bild direkt från datan( som man sparat) ??? den vill att jag ska ta från URL men de kan ej jag hur jag gör...

Comment

Arcoroc Octime

Undrar om de är någon som vet värdet lite på Arcoroc Octime då jag har en servise att sälja men ej vet riktigt vilket pris jag kan ta för det då man hemskt gärna vill ha ut dess rätta värde... de finns 6 av varje vitt/röd vins glas, koppar, tallrikar, assietter och 2 uppläggningsfat samt en styck ishink...

Click image for larger version

Name:	barnkläder 002.jpg
Views:	1
Size:	67,6 KB
ID:	530039

Comment

Hej MonicaJoakim!

Ska försöka ge en liten instruktion för hur du laddar upp bilder.

När du valt "ny tråd" eller "svara" så går du en bit ned på sidan och klickar på

"Hantera bifogade bilder"

när du laddar upp bilderna kan du välja att bläddra i din egen dator om du har bilderna sparade där.
          klicka på
          "Lägg till filer"/ "Välj filer" ( bläddra i din dator, där du har dina bilder sparade och markera vilka bilder du vill ladda upp)

klicka på
          "Öppna"

klicka sedan på
          "Ladda upp" och "Infoga inline"

då ska bilderna ses som ATTACH-filer i din text

klicka på "Förhandsgranska inlägg"

om bilderna hamnat tokigt kan du klippa ut ATTACH-filerna och klistra in den där du vill att de ska vara. Förhandsgranska igen och klicka sedan på "Skicka svar"

Lycka till! Skriv igen om det inte fungerar.

Mvh Simco

Comment

Priser

Hej
            Jag har samlat på den där servisen till min mamma och syster under två år.
            Jag brukar betala 5-50kr per del i stort sätt. (beror på hur ovanliga de är och skick)

Hur stora är kopparna? Är det temuggar, kaffekoppar eller espressostorlek? Hur stora är uppläggningsfaten? Är de de runda eller avlånga?
            Last edited by Lenita; 2012-05-31, 13:03.

Comment

Intresserad av Arcoroc Octime

[

Hejsan Jag e jätte intreserad av att fylla på min service!
              Vad vill du ha för div delar???
              Mvh Pernilla
              nillo1974@hotmail.com

Comment

Arcoroc

Hej!
                Såg att du ville sälja din arcoroc servis med glas och allt.
                Antar att den redan är såld med tanke på datumet, men gör ett försök i alla fall.
                Om du har något kvar av denna servis eller vinglas, så mejla mig gärna.
                Jag har letat överallt utan att finna dessa glas och även servisdelar.
                Min mejl: baggarparn@hotmail.com
                Mvh Peter

Comment

Working...
                X