dom här gillar jag två fjällslipade spetsglas skulle gissa 1850-1900 det lägre är ca 13.5 cm högt och det högre ca 14.5 cm högt det är fotnagg på båda å de lilla står lite vinglig men dom växer inte på trän direkt
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
fjällslipade spetsglas
Collapse
X
-
Här kan det variera både hit och dit. Det högsta här är 15.3 cm. Nr 2 från vä har en annan fjällslipning än övriga. Och nej, de växer inte på trän men i mitt träskåpUrsprungligen postat av harley Visa inläggdom här gillar jag två fjällslipade spetsglas skulle gissa 1850-1900 det lägre är ca 13.5 cm högt och det högre ca 14.5 cm högt det är fotnagg på båda å de lilla står lite vinglig men dom växer inte på trän direkt
Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...
-
Du har ju inget behov av dessa, varför de omedelbart bör adresseras hitåt!Ursprungligen postat av harley Visa inläggdom här gillar jag två fjällslipade spetsglas skulle gissa 1850-1900 det lägre är ca 13.5 cm högt och det högre ca 14.5 cm högt det är fotnagg på båda å de lilla står lite vinglig men dom växer inte på trän direktGud gjorde några perfekta huvuden,
resten satte han hår på.
Comment
-
Det blir ju sex glas med Äjth:sUrsprungligen postat av Sladden Visa inläggDu har ju inget behov av dessa, varför de omedelbart bör adresseras hitåt!
Comment
-
Fina glas harley!Ursprungligen postat av harley Visa inläggdom här gillar jag två fjällslipade spetsglas skulle gissa 1850-1900 det lägre är ca 13.5 cm högt och det högre ca 14.5 cm högt det är fotnagg på båda å de lilla står lite vinglig men dom växer inte på trän direkt
Jag tyckte att jag kände igen dem.
Och mycket riktigt så stod ett liknande glas på hyllan i köket.
Mitt glas är 12 cm högt. Jag vet inte ens om det är speciellt gammalt.
Men "fungerar" gör det.
/Lars- - - - - - - - - -
"För mycket av det goda är alldeles lagom."
Comment
-
Vad mer ärUrsprungligen postat av Lars F Visa inläggFina glas harley!
Jag tyckte att jag kände igen dem.
Och mycket riktigt så stod ett liknande glas på hyllan i köket.
Mitt glas är 12 cm högt. Jag vet inte ens om det är speciellt gammalt.
Men "fungerar" gör det.
/Lars
.
Mitt är också 12 cm.....
. Vi är ett Par !!!!!!
Comment
Comment