Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

fjällslipade spetsglas

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• fjällslipade spetsglas

dom här gillar jag två fjällslipade spetsglas skulle gissa 1850-1900 det lägre är ca 13.5 cm högt och det högre ca 14.5 cm högt det är fotnagg på båda å de lilla står lite vinglig men dom växer inte på trän direkt
    Bifogade filer
    behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

Ursprungligen postat av harley Visa inlägg
    dom här gillar jag två fjällslipade spetsglas skulle gissa 1850-1900 det lägre är ca 13.5 cm högt och det högre ca 14.5 cm högt det är fotnagg på båda å de lilla står lite vinglig men dom växer inte på trän direkt
    Här kan det variera både hit och dit. Det högsta här är 15.3 cm. Nr 2 från vä har en annan fjällslipning än övriga. Och nej, de växer inte på trän men i mitt träskåp
    Bifogade filer
    Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

Comment

Du har ju inget behov av dessa, varför de omedelbart bör adresseras hitåt!
      Gud gjorde några perfekta huvuden,
      resten satte han hår på.

Comment

fina glas äjhtan, ja vi får se sladdus....å här har ni karaffen boda 1850-1900
        Bifogade filer
        behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

Comment

Ursprungligen postat av Sladden Visa inlägg
          Du har ju inget behov av dessa, varför de omedelbart bör adresseras hitåt!
          Det blir ju sex glas med Äjth:s

Comment

Fina glas harley!
            Jag tyckte att jag kände igen dem.
            Och mycket riktigt så stod ett liknande glas på hyllan i köket.
            Mitt glas är 12 cm högt. Jag vet inte ens om det är speciellt gammalt.
            Men "fungerar" gör det.

/Lars
            Bifogade filer
            - - - - - - - - - -
            "För mycket av det goda är alldeles lagom."

Comment

Ursprungligen postat av Lars F Visa inlägg
              Fina glas harley!
              Jag tyckte att jag kände igen dem.
              Och mycket riktigt så stod ett liknande glas på hyllan i köket.
              Mitt glas är 12 cm högt. Jag vet inte ens om det är speciellt gammalt.
              Men "fungerar" gör det.

/Lars
              Vad mer är .
              Mitt är också 12 cm...... Vi är ett Par !!!!!!
              Bifogade filer

Comment

Working...
              X