Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Svårfotograferat.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Fråga: Svårfotograferat.

Detta silvriga glas var väldigt svårt att fota. 14 cm högt. Vad skall man kalla tekniken (silverlyster?) och vem är den skyldige till det?

Bege
    Bifogade filer

Du kan kalla tekniken bildkritik och inbjuda skribenter till att publicera bilder a´la svårfotograferat. Det är så vid detaljbilder får amatören användning av ovanliga perspektiv men naturligtvis kan han eller hon tänka på att placera kameran i ett läge så att han eller hon får fram det som önskas.

Comment

Det där var väl inget svar som bege blir hjälpt av Obeslutsam!? Tråkigt och onödigt tycker jag.

Comment

Ursprungligen postat av Susiflätan Visa inlägg
        Det där var väl inget svar som bege blir hjälpt av Obeslutsam!? Tråkigt och onödigt tycker jag.
        Härligt att någon står upp, tack
        frågor ska ha svar, blir så trött på visa som bara ska skriva och inget tillföra
        Att man får va som man är,när man inte blev som man skulle...

Comment

Obeslutsam, hur tycker du att jag skulle gjort. Och då menar jag förstås för att få en bra bild. Du får gärna komma med GODA råd.
          Bege

Comment

Ursprungligen postat av bege Visa inlägg
            Detta silvriga glas var väldigt svårt att fota. 14 cm högt. Vad skall man kalla tekniken (silverlyster?) och vem är den skyldige till det?

Bege
            Monica Backström har ju gjort något liknande för Boda, men tror kanske inte det är hon ändå.
            Bifogade filer

Comment

Ok, ni slipper mig jag har tänkt till och kom på en alldeles fenomenal sida.

Comment

Ursprungligen postat av Obeslutsam Visa inlägg
                Ok, ni slipper mig jag har tänkt till och kom på en alldeles fenomenal sida.
                Det tycker jag vore väldigt tråkigt, Du är aktiv lite överallt på forumet och det är så´na som behövs. Bege själv tog ju heller inte illa upp så då kan det ju inte ha varit så farligt.
                Vi är dessutom många som vill ha Dig kvar, lite Obeslutsamhet behövs
                för att väga upp all självsäkerhet.
                Här är några av oss.......
                Bifogade filer

Comment

Tror inte det är fattigmanssilver det handlar om. Glaset är enkelväggigt så det är inte folierat på det viset. Men det kanske finns fler tekniker att göra det på.
                  Bege

Comment

Tack för det. Det är ingen fara med självsäkerheten den har jag med mig. det handlar om tid nu när jag har fått mitt dröjobb man måste prioretera jag ville ju så gärna ha det här jobbet av 175 sökande så blev det jag, gissa om min personlighet spela roll.
                    Sedan har ju Susiflätan ett förtfäffligt bra svar på frågan ovan för det är så kan jag säga att jag vet inte fast när jag inte vet brukar jag plocka fram objektet och ta en titt från alla vinklar och vrån ibland hittar jag en lösning ibland inte.
                    Lycka till med det svårfotograferade objektet och dina två frågor i en bege!

Comment

Working...
                    X