Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

stor ballongkaraff???

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• stor ballongkaraff???

jag undrar om någon känner igen denna stora ballongformade karaffen den är 21 cm hög och ca 15 cm i diameter på det bredaste stället och den kulslipade foten är 9.9 cm i diameter
    Bifogade filer
    behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

Har en lite mindre..vet inte varifrån min e tyvärr..men fanns det inte en tråd nyligen med en sån här..

Comment

Ursprungligen postat av engelsson Visa inlägg
      Har en lite mindre..vet inte varifrån min e tyvärr..men fanns det inte en tråd nyligen med en sån här..
      jag vet inte engelsson,då finns den alltså i två storlekar kan det vara kosta boda och melin,höglund eller vallien tro?
      behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

Comment

ingen som vet var ballongkaraffen kommer ifrån???????

Comment

Har själv en och inte funnit ut varifrån den kommer. Har sett modellen lite då och då.
          Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

Comment

Såg en på Kupan här igår

Comment

Lindshammar Ander. Jag har sett en liknande skapelse av honom. Den var mindre och ettiketerad. Annars likadan..
              Glada mäniskor blir vackra, vackra mäniskor som är glada blir skitsnygga!!

Comment

Working...
              X