med dessa glas, Gullaskruf eller Hovmantorp?? det fastnar aldrig den där kunskapen, nu kom sambon hem med de här och undrar och jag svarar; ja, antingen eller! min magkänsla (som är lika säker som som vädret en dag i januari) säger Hovmantorp med betoning på: INTE signe person melin!! vad säger ni! Glaset är högt - 15.5 cm.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Hur var det nu igen?
Collapse
X
-
Ja jag har ju sett dem ofta och läst om dem här på PES, men när jag går på SÖK så förlorar jag mig i en djungel av glas och tankar, funderingar o frågor och inser att sökformatet jag använder mig av är drittt!!
Det är ingen brådska, sambon är bortrest och förväntar sig inga snabba svar heller!Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...
Comment
-
4 st på ett bräde, nej Raoul, det är dricksglas s.k highballs.Ursprungligen postat av Raoul Karlsson Visa inläggJag skulle vilja påstå att det är en vas, och Hovmantorp.Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...
Comment
-
Jaså, det är ett grogg-glas. Jaha, säger Du det så.Ursprungligen postat av Äjth Visa inlägg4 st på ett bräde, nej Raoul, det är dricksglas s.k highballs.knappast meningslöst.
Comment
Comment