Ditt glas liknar ett glas som jag har. Du ser det längst till vänster i bild. Vad säger ni om de fyra andra glasen jag har som skiljer sig en del från det vänstra? Ålder och ursprung?
Tänkte ge bort de fyra till höger i julklapp...passar kanske till julsnapsen.
Ditt glas liknar ett glas som jag har. Du ser det längst till vänster i bild. Vad säger ni om de fyra andra glasen jag har som skiljer sig en del från det vänstra? Ålder och ursprung?
Tänkte ge bort de fyra till höger i julklapp...passar kanske till julsnapsen.
till mej till mej till mej jag har varit snäll hela året
behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.
Förra sekelskiftet ca på de fyra glasen, ser dem inte tillräckligt, är de helt släta på cuppan?
Här har jag tre stycken, ser ut att vara samma som dina, eller...? Den mittersta av dina glas ser ut att vara lite yngre än de andra.
Förra sekelskiftet ca på de fyra glasen, ser dem inte tillräckligt, är de helt släta på cuppan?
Här har jag tre stycken, ser ut att vara samma som dina, eller...? Den mittersta av dina glas ser ut att vara lite yngre än de andra.
Köpte alla fyra glasen samtidigt så jag förutsatte att de var lika gamla men man vet ju aldrig...
3 cl var de för danskarna
Sten Broman retade sig ju på de små danska snapsarna. Han lär ha hällt ut en på handen och luktat på den och sagt "den tar vi"
DG
Comment