Kan det vara uranglas ????
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Karaff
Collapse
X
-
Men snälla Glasmannen, var har du din Black-Light-lampaUrsprungligen postat av Glasmannen Visa inläggKan det vara uranglas ????
. Det SER onekligen ut som uranglas. Passa på när solen skiner starkt och placera den strategiskt i brännande ljus, då ser du. Känner igen denna propp som jag sett helt nyligen...hmmm, om jag bara kunde minnas....
Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...
-
Tips, kan beställas billigt över nätet från USA.Ursprungligen postat av Glasmannen Visa inläggäjth....eftersom jag trycker alla mina sedlas själv så behöver jag ju ingen lampa...jag VET ju att dom är falska *asg*...jag ska nog införskaffa en lampa har ju mer alster med samma färg
Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...
Comment
-
Får jag låna ditt tryckeri????? *ASG*Ursprungligen postat av Glasmannen Visa inläggäjth....eftersom jag trycker alla mina sedlas själv så behöver jag ju ingen lampa...jag VET ju att dom är falska *asg*...jag ska nog införskaffa en lampa har ju mer alster med samma färg
Comment
-
Hittade en liten gullig UV-lampa på Teknikmagasinet. Kanske kan vara något för glasälskare att ha i nyckelringen. Det står dock inget i katalogen om hur den funkar på uranglas
http://www.teknikmagasinet.se/nydb/d...l&artnr=660170¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Comment
Comment