Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Karaff

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Karaff

Kan det vara uranglas ????
    Bifogade filer

Ursprungligen postat av Glasmannen Visa inlägg
    Kan det vara uranglas ????
    Men snälla Glasmannen, var har du din Black-Light-lampa . Det SER onekligen ut som uranglas. Passa på när solen skiner starkt och placera den strategiskt i brännande ljus, då ser du. Känner igen denna propp som jag sett helt nyligen...hmmm, om jag bara kunde minnas....
    Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

Comment

äjth....eftersom jag trycker alla mina sedlas själv så behöver jag ju ingen lampa...jag VET ju att dom är falska *asg*...jag ska nog införskaffa en lampa har ju mer alster med samma färg

Comment

äjth....eftersom jag trycker alla mina sedlas själv så behöver jag ju ingen lampa...jag VET ju att dom är falska *asg*...jag ska nog införskaffa en lampa har ju mer alster med samma färg
        Tips, kan beställas billigt över nätet från USA.
        Black Lights USA has all types of black lights for sale at great prices.
        Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

Comment

Får jag låna ditt tryckeri????? *ASG*

Comment

du har ju redan"falska"sedlar..VAD tror du jag betalar er med hehe

Comment

dom har vi använt när vi var i Osby ju.. *ASG*

Comment

Hittade en liten gullig UV-lampa på Teknikmagasinet. Kanske kan vara något för glasälskare att ha i nyckelringen. Det står dock inget i katalogen om hur den funkar på uranglas
                http://www.teknikmagasinet.se/nydb/d...l&artnr=660170
                ¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Comment

den såg ju behändig ut...ska kolla när jag kommer in till stan

Comment

Working...
                  X