Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Orreforsglas med armband(!?)

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Orreforsglas med armband(!?)

Kom idag över fyra stycken av dessa orreforsglas som jag aldrig tidigare sett. De är kompletta med ett resårband med träkulor. Enligt damen jag köpte dem av var meningen att man skulle komplettera med fler färger för olika dukningar. Tydligen ingen försäljningssuccé. Namnet på glasen skulle tydligen vara "Vardag".
    Någon som sett dessa tidigare och känner till formgivaren som tydligen inspirerat Efva Attling.
    Bifogade filer
    "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
    Konfucius

Ursprungligen postat av Ballonggreven Visa inlägg
    Kom idag över fyra stycken av dessa orreforsglas som jag aldrig tidigare sett. De är kompletta med ett resårband med träkulor. Enligt damen jag köpte dem av var meningen att man skulle komplettera med fler färger för olika dukningar. Tydligen ingen försäljningssuccé. Namnet på glasen skulle tydligen vara "Vardag".
    Någon som sett dessa tidigare och känner till formgivaren som tydligen inspirerat Efva Attling.
    Ingen försäljningssuccé, det förstår jag!!!!
    Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

Comment

Sitter och funderar på om dom är fulast med eller utan armband men är benägen att säga att det är dött lopp.
      Nej, det är inget loppspel.

Comment

Ursprungligen postat av Mochens_gubbe Visa inlägg
        Sitter och funderar på om dom är fulast med eller utan armband men är benägen att säga att det är dött lopp.
        Snyggare utan.

Comment

Snygga eller fula, därom kan vi tvista. Ingen som vet något mer om dem?
          "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
          Konfucius

Comment

vild gissning ann nilsson eller erika lagerbielke
            behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

Comment

Mysteriet är ännu olöst.
              Konfucius

Comment

jag tycker de är ganska coola. Ska söka lite o se om jag hittar något om dem.

Comment

Working...
                X