29 cm hög, en härlig vas i en design jag inte sett tidigare. Tänkte först Finskt(jag är ju lite jävig där) sedan Kosta sedan ja, svenskt men vad, sen kom sambon, hmmm, polskt??????????????????? Hjälp hjälp här tack!!!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Bay el. annan kunnig!
Collapse
X
-
Nu skall jag berätta om dom vita: Dom är som sagt vita och faktum är att det är glasmassan som är vit. Kan se ut på många sätt fast alla är vita.
För min del kallar jag dom, dom vita. Blir riktigt till mig när dom dyker upp i någon antikaffär men köper inte någon eftersom jag har tillräckligt.
Dom är relativt vanligt förekommande. Killen som gjort dom har som tidigare sagts haft mycket god hand med den inbördes placering av detaljer såsom hänklar resp. dess radie och bågform. Kan vara lite för förutsägbart kan man tycka och det tycks också. Hänklar kan vara gjorda av ett antal ihoplaggda glasstänger.
Att se på dom framkallar likväl en njutning i de flesta fall trots dess förutsägbarhet.
Har ingen större betydelse vem som gjort dom, såvida det inte är någon tjomme från 3000år före kristus, för i så fall har dom några år på nacken vilket aldrig är fel.
Comment
-
Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...
Comment
Comment