Gillar formen och färgen på denna vas som damp ner i brevlådan häromdagen, men jag blir inte klok på signaturen. Nu är jag ingen expert alls på vilka designer som arbetat på Skruf, men jag får inte ihop detta alls, hoppas ni vet.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Skruf vas, men signering?
Collapse
X
-
Formgiven 2002. http://www.ankigneib.se/products/"Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
Konfucius
Comment
-
Mailade till Anki och fick snabbt ett trevligt svar
"vasen gjordes under en kort period hos Skruf för några år sedan och ursprungligen till en utställning som var i New York "New Brave Glass"Då varje vas är unik har de märks med ett nummer (i den ordning de gjordes)Det finns inte så många, kanske totalt ett femtiotal både stora och småVar har du fått tag på din ? HälsningarAnki"
Kul med mer info från rätt bra källa
Comment
-
Jättekul!Ursprungligen postat av E.B. Visa inläggMailade till Anki och fick snabbt ett trevligt svar
"vasen gjordes under en kort period hos Skruf för några år sedan och ursprungligen till en utställning som var i New York "New Brave Glass"Då varje vas är unik har de märks med ett nummer (i den ordning de gjordes)Det finns inte så många, kanske totalt ett femtiotal både stora och småVar har du fått tag på din ? HälsningarAnki"
Kul med mer info från rätt bra källa
Var HAR du fått tag på din?"Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
Konfucius
Comment
-
GRATTIS!Ursprungligen postat av E.B. Visa inläggTradera, för en femtiolapp eller knappa hundringen med frakt förstås."Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
Konfucius
Comment
Comment