Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Sven Palmqvist.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Sven Palmqvist.

Kan detta vara ngt? Jag förstår att det inte är det bästa han har gjort! Jag har dock ej sett den förut!!
    Bifogade filer
    Glada mäniskor blir vackra, vackra mäniskor som är glada blir skitsnygga!!

Ser ju bra ut, är en bra kille som graverat. Dom har doppat hornen i streckolin.

Comment

Ursprungligen postat av Hektor Visa inlägg
      Ser ju bra ut, är en bra kille som graverat. Dom har doppat hornen i streckolin.
      Och vad är streckolin förnåge?? Kan den vara värd ngt??

Comment

Ursprungligen postat av Dykar`n Visa inlägg
        Och vad är streckolin förnåge??

Tror att jag så smått börjar förstå Hektor men det är ändock en gissning:
        Streckolin hamnar under samma kategori som "Sepåfan-tablett" och i detta fall så tycker Hektor att hornen är alldeles för stora, att man "Streckt" ut hornen....

Comment

Hornen är för stora men det är ingen nackdel utseendemässigt.

Comment

Hittade den faktiskt i en av mina kuranter (den från 1960), den har modellnummer P 3670. Det står att den ska vara 39,5 cm hög, stämmer det verkligen? Jag tycker det verkar vara i största laget...

Värde är svårt att säga, det graverade glaset är ju inte precis i ropet för tillfället. Själv tycker jag den är riktigt skojig, så om du vill bli av med den kan jag möjligen vara intresserad... Skicka ett PM i så fall.

Comment

Ja jag tycker att den är superfin!!!!

Lite speciellt med renar

Comment

Hej på er! Tack för alla svar och kul att nillar den!! Det gör även jag!! Jag undrar angående kuranten om det stod ngt pris i den??
                Höjden på min är ca 35 cm och modellnr 3671. Ja vasen alltså!!

Comment

Nej, några priser står inte i kuranten...

Höjden på 25 cm förbryllar lite, 3671:an ska enligt kuranten vara 24,5 cm hög.

Comment

Är det du som lämnat in Dykar'n?

Ska bli mycket spännande att se vad den här slutar på.

Comment

Working...
                    X