Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Flodkräfta Svenskt Glas WWF Utrotningshotade djur

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Flodkräfta Svenskt Glas WWF Utrotningshotade djur

Hej! Jag letar efter flodkräftan från serien Svenskt Glas WWF Utrotningshotade djur, och önskar om möjligt eventuell hjälp att hitta en sådan...? (har letat på tradera ett tag, tyvärr utan framgång)
    Tack på förhand!

Förresten, någon här som möjligtvis vet vilket djur som gjordes i den här serien 1988? - flodkräftan är från 89, tror jag, och det tillverkades nya djur varje år mellan 1973-1987, om jag förstått rätt? Kanske till och med någon som råkar ha en komplett lista på djur & årtal:..?

Comment

Ursprungligen postat av Hbp Visa inlägg
      Förresten, någon här som möjligtvis vet vilket djur som gjordes i den här serien 1988? - flodkräftan är från 89, tror jag, och det tillverkades nya djur varje år mellan 1973-1987, om jag förstått rätt? Kanske till och med någon som råkar ha en komplett lista på djur & årtal:..?
      Hej,
      En snabb sökning på nätet visar att det troligtvis är en karp
      Mvh

Comment

Ursprungligen postat av Hbp Visa inlägg
        Hej! Jag letar efter flodkräftan från serien Svenskt Glas WWF Utrotningshotade djur, och önskar om möjligt eventuell hjälp att hitta en sådan...? (har letat på tradera ett tag, tyvärr utan framgång)
        Tack på förhand!
        Kan det vara en sådan här? http://www.tradera.com/item/200703/2...off-kosta-boda

Comment

Ursprungligen postat av Cenedese Visa inlägg
          Hej,
          Mvh
          Tack för hjälpen!

Comment

Ursprungligen postat av Cenedese Visa inlägg
            Hej,
            Mvh
            Fast ingår denna karp från 1988 verkligen i samma serie..? Den tycks snarare ingå i en separat serie med diverse fiskar (har hittat tex en från 1983 och en annan som inte har någon årtalsmärkning)...?
            mvh

Comment

Working...
            X