Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Pukeberg svamp-lampa, men vem har designat, och när?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Pukeberg svamp-lampa, men vem har designat, och när?

Hej!
    Min lampa är från Pukeberg, det vet jag. (etikett + logga på el-infattningen inuti) Men jag undrar vem som designat? Misstänkte först Monica Backström, men sen när jag hittar bilder på nätet av Click image for larger version

Name:	0f78.jpg
Views:	2
Size:	99,0 KB
ID:	644949Click image for larger version

Name:	084.jpg
Size:	60,9 KB
ID:	644950Click image for larger version

Name:	005.jpg
Size:	96,7 KB
ID:	644951hennes svampar, så verkar de tillkommit på Kosta.. Blir förvirrad.. När kan den ha tillkommit? Tacksam för alla svar!

Eftersom ingen svarar, trots många läsare, kanske jag valt fel tråd? Jag provar lägga samma fråga i "lampor möbler" och hoppas jag inte bryter mot någon regel då? Isf ska jag genast ta bort detta inlägg, låt mig veta bara. Vill inte stöta mig m någon, bara hitta rätt..

Comment

Vet tyvärr inget om din fina lampa, prova med att kontakta Pukebergs Glasbruk och hör om dom kan hjälpa dej http://www.pukebergglasbruk.se/first.html
      I’m a real mean bitch!

Comment

Åh, tack!! Jag vet inte hur jag kom fel, men jag letade kontaktuppgifter utan att lyckas, på denna sida:
        Pukeberg, glasbruk, glasriket, the kingdom of glass

Och där funkade inga underkategorier, så jag fick aldrig tag i någon mailadress. Tack snälla du för hjälpen! Nu löser sig nog gåtan snart

Comment

Prova med mailadressen som står på deras sida under kontaktuppgifter,
          an@pukeberg.se Lycka till……..
          I’m a real mean bitch!

Comment

Working...
          X