Nu ska vi sätta Er på prov, av vem och vilket glasbruk ?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Gissa på denna Harley
Collapse
X
-
Tack Kaptenen, årtalet kanske Sladden kan hjälpa till medUrsprungligen postat av Kaptenen Visa inläggJag avstår, men jag måste säga att din är läcker!

1974?
.
Och jag som trodde att detta var superlurigt, men inte för Dig Sladden förståss. Signerad BODA, Ulrica 47737. Vet Du åldern ?Ursprungligen postat av Sladden Visa inläggUlrica HV, tror det var Boda.
Comment
-
Det ska tillhöra hennes tidigaste alster, kanske också bland de bättre?Ursprungligen postat av prylsnubben Visa inläggTack Kaptenen, årtalet kanske Sladden kan hjälpa till med
.
Och jag som trodde att detta var superlurigt, men inte för Dig Sladden förståss. Signerad BODA, Ulrica 47737. Vet Du åldern ?
Tidigt sjuttiotal, ska det vara.Gud gjorde några perfekta huvuden,
resten satte han hår på.
Comment
-
...och fel hade jag!
Jag var så säker på Sigurd Persson för Kosta. Hade jag läst förslagen på min gissning så fanns ju svaret där.
Comment
-
Det är ofta när man är säker som man blir påmind om sin dödlighet, det gäller åtminstone migUrsprungligen postat av Kaptenen Visa inlägg...och fel hade jag!
Jag var så säker på Sigurd Persson för Kosta. Hade jag läst förslagen på min gissning så fanns ju svaret där.
http://precisensan.com/antikforum/sh...ghlight=sigurd
.
Last edited by Kaptenen; 2011-06-14, 22:03.
Comment
-
Jag kan bara instämmaUrsprungligen postat av Sladden Visa inläggDet ska tillhöra hennes tidigaste alster, kanske också bland de bättre?
Tidigt sjuttiotal, ska det vara.
.
Comment
-
Du har så rätt och även denna regel verkar stämma...Ursprungligen postat av prylsnubben Visa inläggDet är ofta när man är säker som man blir påmind om sin dödlighet, det gäller åtminstone mig
.
The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong.
Comment
Comment