Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
vilken goding
Collapse
X
-
har planerat att komma (om det inte kommer något emellan det är ju sommar) skall bli kul tycker jag....och till karaffen från åfors, den påminner om Bay,s avatar tycker jag, kan Bay,s oxå vara en produkt från åfors?Ursprungligen postat av Sladden Visa inläggFin! Kul att få träffa dig i början på juli. Du kommer väl?behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.
Comment
-
Mycket snygg karaff, Harley!Ursprungligen postat av harley Visa inlägg....och till karaffen från åfors, den påminner om Bay,s avatar tycker jag, kan Bay,s oxå vara en produkt från åfors?
Jag har frågat Bay, för ett bra tag sedan, om hans avatar, och han berättade att det är ett föremål som är formgivet av honom själv.Last edited by alegni; 2011-06-11, 12:55.
Comment
-
fråga bay om han gjort min karaff oxå hahahahaha ja bara skojar men har alltid undrat vad bay,s avatar är för något och när jag såg denna åforskaraff så trodde jag det var något liknande...................Ursprungligen postat av alegni Visa inläggMycket snygg karaff, Harley!
Jag har frågat Bay, för ett bra tag sedan, om hans avatar, och han berättade att det är ett föremål som är formgivet av honom själv.behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.
Comment
Comment