Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

vilken goding

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• vilken goding

köpte den här karaffen från åfors idag vilken goding den är i nyskick med etiketten kvar....Click image for larger version

Name:	100_0218.jpg
Views:	1
Size:	75,5 KB
ID:	637098Click image for larger version

Name:	100_0219.jpg
Views:	1
Size:	104,6 KB
ID:	637099
    behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

Fin! Kul att få träffa dig i början på juli. Du kommer väl?
    Gud gjorde några perfekta huvuden,
    resten satte han hår på.

Comment

Ursprungligen postat av Sladden Visa inlägg
      Fin! Kul att få träffa dig i början på juli. Du kommer väl?
      har planerat att komma (om det inte kommer något emellan det är ju sommar) skall bli kul tycker jag....och till karaffen från åfors, den påminner om Bay,s avatar tycker jag, kan Bay,s oxå vara en produkt från åfors?
      behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

Comment

Det var en raring Harley..såg en annan fin karaff på en blogg..med liknande färger.. Tror bloggen heter Skyndafynda....

Comment

Ursprungligen postat av harley Visa inlägg
          ....och till karaffen från åfors, den påminner om Bay,s avatar tycker jag, kan Bay,s oxå vara en produkt från åfors?
          Mycket snygg karaff, Harley!

Jag har frågat Bay, för ett bra tag sedan, om hans avatar, och han berättade att det är ett föremål som är formgivet av honom själv.
          Last edited by alegni; 2011-06-11, 12:55.

Comment

Ursprungligen postat av alegni Visa inlägg
            Mycket snygg karaff, Harley!

Jag har frågat Bay, för ett bra tag sedan, om hans avatar, och han berättade att det är ett föremål som är formgivet av honom själv.
            fråga bay om han gjort min karaff oxå hahahahaha ja bara skojar men har alltid undrat vad bay,s avatar är för något och när jag såg denna åforskaraff så trodde jag det var något liknande...................

Comment

Working...
            X