Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Söker bilder på Aria vas.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Söker bilder på Aria vas.

Hej.
    Letar runt på nätet efter nått fint och har fastnat lite för Görans Aria vas.
    Är det någon som har bilder där man ser vasen i riktig miljö? Hittar bara bilder med vit bakgrund när jag söker.
    Funderar på den svarta för dom andra är för dyra tyvärr.
    Tror ni man förlorar mycket estetiskt med en svart mot en färgad?
    Kan tänka mig att livet i glaset är mycket vackrare med färg som ser ut att glittra.
    Ni som sett dom i värkligenheten får väldigt gärna skriva vad ni tycker. Tyvärr har jag nog ingen som säljer dom i närheten där jag bor så jag kan titta på dom utan att behöva åka "långt." Så trovärdiga bilder vore toppen.

Även bilder eller länkar på realistiska bilder på hans övriga vaser tex Mirage går så klart bra det med. För jag gissar att dom är ganska lika i glaset?

Händer det att dom säljs begagnade ibland? Vad tror ni man skulle kunna komma ner i för pris då med lite tur?

Nu är min signerad "7239012 kosta boda Göran Wärff lim edition/300ex", men visst borde den vara besläktad med mirage eller aria!?
    Här mot svart bakgrund. Hoppas det kan hjälpa dig även om det kanske inte är exakt den du letar efter.
    Bifogade filer
    Pes är mitt google.

Comment

Tackar. Riktigt fin vas du har.
      Är den blå fram eller är det bara som det speglar sig?

Comment

Tack
        Det blåa ligger på högersidan både fram och bak.
        Pes är mitt google.

Comment

Working...
        X