Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Söker info om ulf johansson från älghult

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Söker info om ulf johansson från älghult

Hej. Helt ny här. Hittar inte mycket på google. Letar Ulf johansson från älghut. Bilder och info så blir jag glad.

Comment

Tyvärr funkar inte länken..ledsen för det men du kanske kan googla vidare med utgång från den

Comment

Här! http://www.ulfjohansson.se/se/about.html
        Gud gjorde några perfekta huvuden,
        resten satte han hår på.

Comment

Grejen är att jag har noll koll på glasm Men jag har renoverat mitt kök och det e glas som behövs för att få pricken över i. Jag e ganska otålig och har letat tradera i en vecka för att se vad jag behöver. Efter denna korta tid e jag övertygad om att det är nått riktigt fint av vicke, nån halv grym Bertil V och nåt flygboda som är grejen. Så kom jag på att mammas nya man är konsthandlare. Främst tavlor iofs men jag ringde och frågade och han hade tre kartonger med ulf så jag tänkte att nått kanske passar. Å då vill man ju ivrig som jag e ha info och bilder på en gång

Comment

Tack Sladden,,jag får aldrig det där länkandet o funka

Comment

Ursprungligen postat av roggan83 Visa inlägg
              Grejen är att jag har noll koll på glasm Men jag har renoverat mitt kök och det e glas som behövs för att få pricken över i. Jag e ganska otålig och har letat tradera i en vecka för att se vad jag behöver. Efter denna korta tid e jag övertygad om att det är nått riktigt fint av vicke, nån halv grym Bertil V och nåt flygboda som är grejen. Så kom jag på att mammas nya man är konsthandlare. Främst tavlor iofs men jag ringde och frågade och han hade tre kartonger med ulf så jag tänkte att nått kanske passar. Å då vill man ju ivrig som jag e ha info och bilder på en gång
              Titta längst upp i listen i min länk. Där står utställningar, finns många bilder där.
              Gud gjorde några perfekta huvuden,
              resten satte han hår på.

Comment

mycket var riktigt fint. Ska bli skoj att kolla lådorna. Tack för länken.

Comment

Working...
                X