gissa signeringen på den här 34 cm höga lampfot (inklusive lamphållare)
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
söndagseftermiddagsgissning
Collapse
X
-
Kommer att osökt tänka på Börnevaserna, lär mig aldrig vem som formgivit dem, men här ska det finnas signering alltså?
Hmm, 60-70-tal..svensk...ja...det gissar jag på...(Tingelings gissning stör i huvudet...
) hmm...Kunde vara en finska oxå, men håller mig här hemma och tar till med Kosta.
Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...
Comment
-
de må ikke vare flygsfors da lile jäntaUrsprungligen postat av Tingeling Visa inläggFlygfors?
ja da kosta må vare rettUrsprungligen postat av Äjth Visa inläggKommer att osökt tänka på Börnevaserna, lär mig aldrig vem som formgivit dem, men här ska det finnas signering alltså?
Hmm, 60-70-tal..svensk...ja...det gissar jag på...(Tingelings gissning stör i huvudet...
) hmm...Kunde vara en finska oxå, men håller mig här hemma och tar till med Kosta.
men vad står det mer än KOSTA ???
Last edited by harley; 2010-12-19, 15:10.behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.
Comment
-
ikke rett äjthitäjhtanUrsprungligen postat av Äjth Visa inläggHelt ute i det blå, men det blir Mona Monarales.
behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.
Comment
-
de er helt rikti da gutten KOSTA 10964 O.SANDEBERGUrsprungligen postat av cjf Visa inläggSandeberg, skulle jag tro.behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.
Comment
Comment