gissa glasbruk och designer på den här vasen............
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
fredagskvällsgissning
Collapse
X
-
fel fel fel hahahahaha lilla tingelingsan.....påt igen.Ursprungligen postat av Tingeling Visa inläggGissar på Orup och då tar vi väl Johansfors som glasbruk.behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.
Comment
-
Den är för svår, du får komma med en ledråd
I brist på annat så drar jag till med Hellsten, men jag vet att det är fel
Comment
-
Rymd det associerar jag med Aniara av Harry Martinson, då får blir gissningen bli Of o Olle Alberus.
Comment
-
orrefors e rätt men ja menar rymd på föremåletUrsprungligen postat av Maria Visa inläggRymd det associerar jag med Aniara av Harry Martinson, då får blir gissningen bli Of o Olle Alberus.behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.
Comment
-
nä men nr 4 men menar du samma föremål med rymd som jag så år det näst sistUrsprungligen postat av Ulferic Visa inlägglängst bak i alfabetetLast edited by harley; 2010-12-17, 20:29.behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.
Comment
-
-
Ursprungligen postat av Tingeling Visa inläggSäkert helt fel ute men signerade inte Ingeborg Lundin med D men är det all plats som finns i äpplet som du menar med rymd?riktigt brudar ingeborg har D och ja menade äpplet för det har stooor rymd den är signerad ORREFORS D A 3502/3Ursprungligen postat av Maria Visa inläggABCD, D = Ingeborg Lundin.behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.
Comment
Comment