Gissa vad 41 cm hög
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fredagsgissning
Collapse
X
-
jag hade nog tänkt slänga in en gissning typ Rumänien ...
Jag undrar hur den är märkt, samt hur ser slipningen ut i botten?
Saker och ting får ju ibland lite etiketter och signeringar som inte ska vara där. Här är två exempel:
http://www.precisensan.com/antikforu...901#post111901 (från inlägg nr 8 och framåt)
Har du möjlighet att lägga in en bild?
Comment
-
Finns ingen märkning i botten
BILD-skulptur, "Studio glas"
"Original visningsobjekt"
super geiles 50/60.er år glasföremål
"Utkast bra: DINO Martens Murano-1894-1970? "
en konstnär av 20.Jhr. Murano år 1948 orsakade en sensation i Biennalen med hans arbete.
ljusa färgglada fartyg och skulpturer med de senaste dekorativa tekniker gjordes av honom.
Eben: Murano design!
Här är en bild-en skulptur:
Konstnärligt, humoristisk, ett abstrakt stycke!
Klart glas, gå i väggen (kroppen kroppen), många glasmålningar spö kondensering, klättring och vred sig som murgröna vinstockar från basen på mitten till ovanstående två huvuden
DETTA ENLIGT SÄLJARENLast edited by BILL55; 2010-11-08, 14:32.
Comment
-
Google Translate är roligt iblandUrsprungligen postat av BILL55 Visa inläggKlart glas, gå i väggen (kroppen kroppen), många glasmålningar spö kondensering, klättring och vred sig som murgröna vinstockar från basen på mitten till ovanstående två huvuden
Pes är mitt google.
Comment
-
Helt omärkt ... vad en säljare påstår ska man ta med en stor nypa salt!Ursprungligen postat av BILL55 Visa inläggFinns ingen märkning i botten
BILD-skulptur, "Studio glas"
DETTA ENLIGT SÄLJAREN
Det här ser inte ut som Dino Martens i mina ögon. Mina tankar gick till RBA import när jag såg den ..... vi får se vad dom säger på Muranoforumet.
Comment
Comment