Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

är det någon som vet??????

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• är det någon som vet??????

är det någon som känner igen den här pokalen/skålen....jag har för mig att jag sett snappsglas eller vinglas med det här kaktusformade benet den är 17 cm hög och 11.5 cm i diameter uppe i mynningen
    Bifogade filer
    behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

Vilken rolig en ser ut som en blandning av Mique och Höglund

Comment

Ursprungligen postat av luchur Visa inlägg
      Vilken rolig en ser ut som en blandning av Mique och Höglund
      ja den är lite udda
      behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

Comment

Ja jag har sett dem nånstans..nån sida som sålde glas från mexico..bl a tequilaglas.. Casa CANELA tror jag firman hette..ja du får leta vidare ..hoppas du hittar den

Comment

Absolut mexglas! Har en massa glas i samma stil som jag köpte i México för ett tag sen. Finns att köpa överallt där. Skickar bild på en kanna jag släpat hem också (tyvärr en spricka i den nu). Passar ditt glas perfa!
          Bifogade filer

Comment

tackar katti det var en mycket läcker karaff..tråkigt med sprickorna...då kanske min pokal är ett margaritaglas helt enkelt jag tycker det är en tuff glasserie vilket som...fast de e lågprisimport...som ibland är bättre än originalen

Comment

Ja en Margarita är vad du ska dricka i ett sånt glas! Mums...

Comment

Working...
              X