Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Edvin Öhrström prov

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Edvin Öhrström prov

Köpte den här nyligen och hittar inte den i mina böcker, har ni sett den förut? Signerad Edvin Öhrström 5312 och min bok finns inte 5serien, även om det är ett prov så kan den ha kommit i produktion. Det är guldstrimmor i det röda glaset + att det ser ut som små luftbubbelstråk. Vikten vet jag inte
    Bifogade filer
    Ju mer man tänker, desto mer inser man att det inte finns något enkelt svar./ Nalle Puh

Jättefin, grattis till ett bra köp.
    I’m a real mean bitch!

Comment

Vet du något om den Maria? Du brukar ju ha koll på glas.
      Ju mer man tänker, desto mer inser man att det inte finns något enkelt svar./ Nalle Puh

Comment

Tyvärr har jag aldrig sett någon sådan vas innan, hittar heller inget i min litteratur.
        I’m a real mean bitch!

Comment

Synd, såg att Bay har nyss varit inne på Pes och han lade inte till något så då är det en okänd variant. Tack Maria för gott försök!

Comment

Det kan vara ett prov som tillverkats och inte ansetts hålla måttet för en serieproduktion. Därför har det sålts ut. Ofta var dessa inte signerade Jag skall se om jag har något gammalt prov.
            DG

Comment

Working...
            X