Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ervaco Skruf

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Fråga: Ervaco Skruf

Jeg er interessert i å kjøpe et slikt glass, kan noen hjelpe meg
    Bifogade filer

Jag har nåt litet minne om att den här frågan varit uppe o snurrat tidigare.. Ett glas tillverkat under 80-talet på Skruf efter en 1700tals modell. Beställningsarbete från företaget Ervaco o gjord i relativt liten upplaga..om jag nu minns rätt

Comment

Ervaco Skruf

Hei. Tusen takk for informasjonen . Vi hadde 2 glass men det ene ble desverre knust, prøver derfor å få tak i et nytt. Jeg har funnet ut at dette er produsert som reklameglass engang på 80 -talet. Finnes det steder i Sverige man kan søke opp for å prøve å få tak i et nytt glass.

Comment

Här är ett 14,5 cm högt glas som ser ut som ditt Vesle. Det är äldre och troligtvis dyrare Det kanske är detta som är 1700-talsmodellen engelsson nämner. Vem vet...

Comment

Om du kikar igenom sortimentet på denna länken från Glasboden i Malmö..alternativt tar kontakt med dem så kanske de kan hjälpa dig..lycka till http://www.glasboden.nu/?cid=115514

Comment

Ja, det ser ut som det kan være modellen for det glasset jeg har men glasset jeg har er nok større. Det har høyde 18cm og diameter i topp 10,8cm. Tusen takk for tipset

Comment

det var et godt forslag å ta kontakt med Glasboden, det skal jeg gjøre med en gang. Kjempetips, det ble jeg veldig glad for - igjen tusen takk

Comment

Hei!
                Jeg har to stk av glasset på bildet over, signert Ervaco Skruf.
                Vet ikke om du har fått tak i disse enda. Ta kontakt om du er interessert. Høyde 18,5cm og diameter 11cm.
                Nina

Comment

Hallå Ninacaro,
                  Ursäkta mina vänner på PES som inte har vett att hälsa dig välkommen, det gör jag. Kul med brödrafolk, eller hur?

Om glas kan jag ingenting, men du skriver att glaset kallas Ervaco, ett reklamglas, och det kan nog stämma. Ervaco var på 80-talet en ganska tongivande annonsbyrå och jag kan gissa att byrån fått uppdrag från Skruf och köpte glas som tack för kaffet.
                  Glasmästare finns det många så du får säkert snabbt svar trots semestertid. So long...

Comment

Ursprungligen postat av ninacaro Visa inlägg
                    Hei!
                    Jeg har to stk av glasset på bildet over, signert Ervaco Skruf.
                    Vet ikke om du har fått tak i disse enda. Ta kontakt om du er interessert. Høyde 18,5cm og diameter 11cm.
                    Nina
                    Hei Nina!

Jeg har ikke fått tak i noe glass så jeg kan være interessert i å kjøpe. Kunne du kontakte meg på min mail: vnesteg@online.no så hadde det vært kjempefint.
                    På forhånd tusen takk
                    Mvh Veslemøy

Comment

Hei Nina!

Jeg har ikke fått tak i noe glass så jeg kan være interessert i å kjøpe. Kunne du kontakte meg på min mail: vnesteg@online.no så hadde det vært kjempefint. På forhånd tusen takk. Mvh Veslemøy.

Comment

Hei

Vet det stod et slikt glass til salgs hos en av selgerne på Vestkanttorget i Oslo for noen helger siden. Godt mulig det står der fortsatt hvis du bor i Osloområdet og har mulighet en lørdags formiddag.

Banden

Comment

Hei
                          Tusen takk for svar og godt tips jeg tar en tur ned på Vestkant torget til helgen så får jeg håpe jeg er heldig.

Comment

Working...
                          X