Hej! Jag hoppas att någon kunnig pesare kan hjälpa mig. Det gäller ett objekt på Tradera, närmare bestämt mitt eget
. Jag vet inte säker om det stämmer, det som står i texten. Jag har gjort en efterforskning men kanske hamnat fel. På något forum likt detta hittade jag info om beteckningar, och att P skulle stå för Palmqvist. Samtidigt har jag nu sett liknade skålar i serien Sofiero och namnet Gunnar Cyrén har dykt upp. Hur ligger det till med detta undrar jag. Om jag har fel kan jag ju göra ett tillägg och justera, med hopp om ett klargörande lägger jag in länken:
Hälsningar Börje
. Jag vet inte säker om det stämmer, det som står i texten. Jag har gjort en efterforskning men kanske hamnat fel. På något forum likt detta hittade jag info om beteckningar, och att P skulle stå för Palmqvist. Samtidigt har jag nu sett liknade skålar i serien Sofiero och namnet Gunnar Cyrén har dykt upp. Hur ligger det till med detta undrar jag. Om jag har fel kan jag ju göra ett tillägg och justera, med hopp om ett klargörande lägger jag in länken:Hälsningar Börje
Comment